Agama buat kehidupan di akhirat, harta buat kehidupan di dunia. Di dunia orang yang tidak berharta berasa susah hati, tetapi orang yang tidak beragama merasa lebih sengsara -Saidina Abu Bakar As-Siddiq

e-usrah

Thursday, December 15, 2011

lagi-lagi isu HUDUD

saya bukan peminat politik
saya juga bukan lah pengkritik politik
jauh lagi saya jua bukanlah ahli poliitk



apatah lagi saya x berminat utk membaca article tentag politik...
tapi bila mana isu agama di perlekeh kan..
tu yang saya pelik
bila mana isu agama di main2 kan
seolah -olah orang melayu tu bukan orang islam..





dan saya berminat nak membeza kan
cara pemikiran setiap pelakon...
sama ada dengan ilmu atau x

No comments:

“Amal yang paling baik adalah yang paling ikhlas dan paling benar. Jika amal itu ikhlas tapi tidak benar, maka tidaklah diterima. Jika amal itu benar tapi tidak ikhlas, juga tidak akan diterima kecuali jika dilakukan secara ikhlas. Ikhlas artinya dilakukan hanya karena Allah. Adapun benar artinya adalah sesuai dengan sunnah (tuntunan dan petunjuk Rasulullah Shallallahu ‘Alaihi wa Sallam).” (Fudhail bin ‘Iyadh)